Xiaomi a vândut în 6 secunde câteva zeci de mii de Redmi Note, un phablet „de buget“

de: Răzvan Băltărețu
02 12. 2014

Xiaomi este una dintre companiile Chinei cu cea mai mare creștere. Cea mai nouă performanță o reprezintă vânzarea fulger din India.

Xiaomi Mi3 este smartphone-ul cu care chinezii s-au remarcat anul trecut. FOTO Răzvan Băltărețu/Playtech

Xiaomi ne-a obișnuit încă din 2012 cu recorduri de vânzări rapide. Mai nou, a reușit să vândă în India 50.000 de unități din Redmi Note în doar șase secunde. Reușita s-a realizat prin magazinul Flipkart, iar Hugo Barra, omul responsabil de dezvoltarea globală a brandului, a anunțat-o pe Twitter. Stocul era pregătit pentru debutul telefonului pe piața din India.

Xiaomi Redmi Note este un smartphone „de buget“ cu un preț de 145 de dolari, cu ecran de 5,5 inci HD și un procesor MediaTek cu opt nuclee la o frecvență maximă de 1,7GHz. Mai are 2GB de memorie RAM, o cameră foto de 13 megapixeli și suport pentru două cartele SIM. Bateria este de 3.100 mAh, iar la ce dotări are e suficient de mare cât să ofere o autonomie foarte bună. Desigur, sistemul de operare e Android. Xiaomi pregătește și o versiune 4G cu procesor Snapdragon 400 de la Qualcomm pe care o va lansa până la finalul lunii, scrie GSMArena.


Până în urmă cu câțiva ani, mărcile chinezești nu puteau concura cu marii producători, precum Samsung sau Apple. Între timp situația s-a schimbat mult, iar companii precum Oppo, Xiaomi, Huawei sau Lenovo se bat pe piața asiatică de la egal la egal cu mai marii industriei și uneori îi înving. Noi am făcut o listă cu telefoanele din China care merită și sunt toate aici.